Орієнтовний навчально-тематичний план бібліотечно-бібліографічних занять для учнів 1-11 класів
№ п\п
| Тема уроку
| Хто проводить
|
| 1 клас
|
| 1 | Мандрівка в «Читай-місто». | шк. бібліотекар
| 2 | Правила користування бібліотекою. | шк. бібліотекар
| 3 | Правила спілкування з книгою. | шк. бібліотекар
| 4 | Автори та ілюстратори дитячих книжок | учитель
|
| 2 клас
|
| 1 | Про книгу і бібліотеку. | учитель
| 2 | Твій друг ─ підручник. | шк. бібліотекар | 3 | Робота з дитячою книгою. Основні елементи книги. | шк. бібліотекар | 4 | Періодичні видання для дітей молодшого шкільного віку. | дитяча бібліотека
| | 3 клас | | 1 | Раз сторінка, два сторінка – буде книжечка. (Структура книги). | шк. бібліотекар | 2 | Як самостійно вибрати книгу. | дитяча бібліотека | 3 | Щоденник читача. Правила запису в щоденнику. | учитель | 4 | На гостини до книжок – чомучок. (Енциклопедії, словники, довідники). | шк. бібліотекар | | 4 клас | | 1 | Книги бувають різні. (З історії виникнення книги). | учитель | 2 | Дитячі енциклопедії. Як користуватися ними. | шк. бібліотекар | 3 | Книги з різних галузей знань для молодших школярів | дитяча бібліотека | 4 | Каталоги бібліотеки – орієнтир у світі дитячих книжок | шк. бібліотекар | | 5 клас | | 1 | Як читати книги. | шк. бібліотекар | 2 | Відгук про книгу. Форма відгуку. | учитель літератури | 3 | Науково-пізнавальна література. | дитяча бібліотека | 4 | Словники – це Всесвіт в алфавітному порядку. | шк. бібліотекар |
| 6 клас | | | | |
|
| | | | | 1 | Періодичні видання для учнів середнього шкільного віку.
|
шк. бібліотекар | 2
| Структура книги. Використання її довідкового апарату |
дитяча бібліотека | | | | 3 |
Історія бібліотек. Перша бібліотека України | учитель історії | 4 |
Книги, які допомагають вчитися (довідкова література). | учитель літератури | | | |
| 7 клас | | |
| | 1 |
| | | | | 2 | | | | | | 3 | | | | | | 4 | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|